joi, 31 decembrie 2009

Happy New Year!

A mai trecut un an ... la fel de rapid ca si ceilalti. Intotdeauna in ultima zi din an, privind inapoi, mi se pare ca anul care se pregateste sa treaca ... abia a inceput. Parca abia ce ne uram An nou fericit.
Fiecare isi doreste ceva pentru noul an, facem liste cu dorinte. Mi-am facut si eu lista, dar ... (desi nu sunt superstitioasa) ... am eu o problema cu planurile care nu se indeplinesc daca ti le faci. Asa ca .. lista am ascuns-o undeva si o voi scoate doar sa mai bifez cate un lucru facut (sper sa fie cat mai multe:) Si atunci, dupa ce le bifezi poate vi le spun si voua.
Dar ma gandeam sa-mi fac o lista si cu amintiri... Acelea frumoase... care sa-mi aminteasca de anul 2009. Sa privim un pic si inapoi.
Asa ca ... Bye bye 2009 si welcome 2010. Sa avem sanatate in primul rand, ca bucuriile, fericirea si altele le gasim noi pe parcurs.

Un comentariu: